Tämä on nyt sitten ensimäinen kirjoitukseni tähän blogiini..
Enpä tiedä kaipaileeko tämä nyt mitään sen kummempia esittelyjä itsestäni, kun kuitenkin aika anonyyminä haluan nämä kirjoitteluni pitää. Mutta niin, jos tätä nyt joku innostuu lukemaan, niin saa minulta kysellä asioita, eri asia sitten on se että miten vastaan niihin.
Joten, olen siis brella, nuori naisen alku, joka päätti tylsyyksissään ja mielenkiinnosta alkaa kirjoittamaan omaa blogia. (: Tarkoituksenani on siis kirjoittaa omasta arjestani ja elämästäni.
Tämä on toinen kerta kun päätän alkaa kirjoittamaan blogia, ensimäinen kerta kuivui vähän kasaan heti ensimäisen kirjoituksen jälkeen erinäisistä syistä johtuen, joten toivotaan että nyt onnistuisi tämä vähän paremmin.

Jospa kirjoittaisin tähän ensimäiseen blogikirjoitukseeni vaikka mielessäni tällä hetkellä pyörivästä asiasta, eli seurustelukumppanistani. Kuulun VALITETTAVASTI tällä hetkellä siihen joukkoon joiden seurustelukumppaninsa ovat armeijan palveluksessa. Itse olen tässä kohta puoli vuotta kärsinyt ikävästä, ja onnekseni voin todeta, että enää 11 päivää jäljellä! 
On tämä aika kyllä ollut sellaista tunteiden vuoristorataa että huhhuh! Kylmästä talvesta ja työntäyteisestä keväästä ollaan kuitenkin nyt joten kuten selvitty ilman sitä toista puoliskoa, ja hyvä niin. En minä tätä inttilesken virkaa kyllä ala kenellekkään suosittelemaan, tosin tuntuu vähän siltä että kaikki muut ovat selvinneet tästä paljon helpommin kuin minä.

Mutta aionpa nyt tämän ensimäisen kirjoitukseni lopettaa tähän, palaan asiaan kun minulla on taas jotain mieleni päällä.

~brella